onsdag 19 februari 2014

Buzzzz

Det kom ett paket häromdagen!
Jag hör till dem som borstar tänderna minst två gånger om dagen, ofta mer än så.
Därför passade det perfekt med Buzzadors Oral-B tandborstkampanj!
Här surras och testas det, först ut den här:

Tandläkaren brukar klaga på plack och tandsten när jag är på besök, så den här är säkert toppen då!

Två andra borstar ligger ännu i sina förpackningar och väntar på utvärdering!

Det är mycket på gång nu, förresten!
Så mycket att den här bloggen småningom inte kommer att uppdateras mera, jag har flyttat över till min nya.
Jag tror att alla de som kan känna för att följa med till den redan känner till adressen, men ifall det ännu finns nån som vill med så får ni gärna mejla mig på adressen lena@happymonday.fi, så får ni adressen :)

Inga kommentarer: